Partneři
Pozice partnerů uvádíme na stránkávch v následujících formátech:
Generální partner, Hlavní partner, Partner – seznam partnerů + zápatí stránky, grafické logo + odkaz na stránky partnera
Ostatní partneři – textový záznam
Nabídku partneských balíčků poskytneme na vyžádání na emailu santavy@voleman.cz, hghd@voleman.cz
Přehled výstavních ploch pro partnery
Volné výstavní plochy: žádné (aktualizováno 6.2.2023)
výstavní plochy 1 – 4 — vyhrazeny pro partnery (1 – 2 — vhodné pro stavbu stánku, 3 – 4 — vhodné pro reklamní rolety, reklamní stěnu)
výstavní plochy 11 – 18 — vhodné pouze pro použití reklamních rolet (2ks max.)
výstavní plochy 5 – 10, 19 – 21 — vhodné pro použití reklamních rolet (3 ks max.) nebo reklamní stěna (1ks)
výstavní plocha je vybavena stolem a židlemi dle počtu vystavovatelských průkazů
Akce je schválena v Conference Vetting System na portálu Ethical MedTech Europe.
Sesterská sekce
Sesterská sekce bude probíhat souběžně s programem 24. 3. 2023 v učebně Výukového centra ve dvou blocích. Registrační poplatek pro sesterskou sekci je platný pouze na den 24. 3. 2023
Registrace
Registrace se provádějí v online formuláři. Hromadnou registraci Vám zajistíme od 10 osob.
Registrace do 28. 2. 2023 | Registrace od 1. 3. 2023 | |
Dvoudenní registrace | 900 Kč | 1 000 Kč |
Pouze sesterská sekce | 600 Kč | 700 Kč |
Jednodenní registrace | 600 Kč | 700 Kč |
Studentská registrace | 350 Kč | 400 Kč |
Vstupenka na pracovní večeři pro registrované účastníky 700 Kč,
pro doprovodnou osobu 1 100 Kč.
Registrační poplatek zahrnuje vstup na odborný program, jmenovku, občerstvení a oběd o přestávkách, tištěný program.
Studentská registrace bude ověřena u registrace účastníků na kongresu.
Pro aktivní účastníky (přednášející) je registrační poplatek zdarma. V případě, že aktivní účastník požaduje další služby (ubytování, vstupenka na pracovní večeři) kontaktujte nás.
Pokud již máte zaplacenou registraci z roku 2020 a nebyla Vám vrácena, označte zaškrtávcím políčkem ve formuláři. V tomto případě neplaťte výzvu k úhradě, která vám bude doručena hned po dokončení nové registrace. Platbu zkontrolujeme a zašleme Vám upravenu výzvu k platbě. Pro již uhrazené registrace z roku 2020 se cena registrací nemění a je stejná jako v roce 2020. U ubytování a vstupenky na pracovní večeři však bude nutné doplatit rozdíl v ceně, který Vám vyčíslíme v upravené výzve k platbě.
Organizátor si vyhrazuje právo na změnu nabídky ubytování. Objednávky ubytování budou fixně potvrzeny po obdržení platby na účet organizátora. Cena ubytování v registračním formuláři již obsahuje místní poplatek 15 Kč/os.
Po dokončení objednávky registrace Vám bude zasláno potvrzení o provedené registraci na e-mail uvedený v registraci s údaji pro platbu (potvrzení je posláno automaticky ihned po dokončení registrace, prosíme zkontrolujte v poště složky SPAM/Nevyžádaná pošta/Hromadná pošta atd., jestliže potvrzení neobdržíte do několika hodin kontaktujte nás). Platbu proveďte do 7 kalendářních dnů.
Program
23. 3. 2023 v 9:00 začne odborný program komentovanými přenosy z endoskopického centra FN Hradec Králové cca do 15:00. Dále budou pokračovat bloky přednášek. Po jejich skončení bude následovat tradiční Běh proti kolorektálnímu karcinomu.
Večer následuje pracovní večeře od 20:00 h v hotelu Tereziánský dvůr s názvem Hradecký gastroenterologický večer – 25 let s vámi. Na večeři je potřeba objednat vstupenku v rámci registrace, partneři v rámci objednávky firemní prezentace.
24. 3. 2023 v 9:00 pokračuje program bloky přednášek. Soběžne budou probíhat dva bloky přednášek v sesterské sekci. Ty budou probíhat v učebně výukového centra v 1. patře.
Podrobný program na stránce ZDE
Stravování
Pro registrované účastníky je zajištěno občerstvení a oběd o přestávkách. Každý registrovaný účastník a vystavovatel (podle vystavovatelského průkazu) obdrží lístek na oběd (pro účastníky z FN HK, kromě aktivních účastníků, občerstvení a obědy nezajišťujeme).